مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
سبد خرید
آیتمی وجود ندارد
فهرست
زبان کاوی کاربردی
دوره 4، شماره 2 - ( آموزش زبان، ادبیات و زبان شناسی 1400 )
Différance: David Mamet’s Oleanna [In English]
ص. 16-1
چکیده
(561 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(714 دریافت)
جستاری معناشناسانه بر واژههای «فقیر و غنی» در نهج البلاغه با الهام از روش معناشناختی توشیهکو ایزتسو
ص. 42-17
چکیده
(591 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(566 دریافت)
واکاوی انگاره ارزشها و ضد ارزشها در قرآن
ص. 64-43
چکیده
(531 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(640 دریافت)
تجلّی طنز تلخ و اجتماعی در کاربست صنعت بلاغی آیرونی در نهج البلاغه
ص. 94-65
چکیده
(567 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(548 دریافت)
Language of Praise versus Language of Degradation In Shakespeare’s Sonnets [In English]
ص. 106-95
چکیده
(552 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(663 دریافت)
بینامتنیت قرآنی در اشعار عبدالمطلب (شاعر معاصر عرب)
ص. 126-107
چکیده
(551 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(595 دریافت)
بررسی نشانگرهای معرفتشناسی در میزگردهای سیاسی- اجتماعی سیمای ایران از منظر گفتمان انتقادی
ص. 160-127
داود مدنی
*
،
هادی آرزومندی
چکیده
(660 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(580 دریافت)
بررسی پیرنگ پنج داستان از قرآن کریم با تکیه بر نظریه لاری وای؛ مطالعه موردی داستان آدم(ع)، ابراهیم(ع)، داوود(ع)، هود(ع)، مریم(س)
ص. 182-161
احمد محمدی نژاد پاشاکی
،
نجمه محیایی
*
،
یوسف طاهری
چکیده
(623 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(554 دریافت)
Canonizing Shahnameh in Early Modern Iran: A Historical-Semiotic Approach [In English]
ص. 200-183
Seyyed Mehdi Mousavi
*
چکیده
(592 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(731 دریافت)
تحلیل مؤلفههای معنایی واژگان حوزه طبیعت در نهج البلاغه با تکیه بر نظریه نشانداری
ص. 221-201
راضیه نظری
*
چکیده
(608 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(568 دریافت)
یادگیری زبان دوم به عنوان شاهدی بر انعطافپذیری مغز
ص. 241-223
فاطمه شفیعی
*
،
حبیبالله قاسمزاده
چکیده
(781 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(636 دریافت)
من جهود المؤرخ الدکتور عبد الحق المرینی فی خدمه الأدب المغربی: شعر الجهاد نموذجاً
ص. 260-243
خالد التوزانی
*
چکیده
(634 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(594 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS