دوره 4، شماره 1 - ( آموزش زبان، ادبیات و زبان شناسی 1399 )                   جلد 4 شماره 1 صفحات 162-149 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Risha S. (2021). A Review of Different Curriculums for Effective Teaching Practices [In English]. JSAL. 4(1), 149-162.
URL: http://jsal.ierf.ir/article-1-57-fa.html
ریشا سارا.(1399). مروری بر برنامه‌های درسی مختلف برای شیوه‌های تدریس مؤثر [به انگلیسی] زبان کاوی کاربردی 4 (1) :162-149

URL: http://jsal.ierf.ir/article-1-57-fa.html


مدرس ارشد MY، دانشکده ادبیات و فرهنگ بین‌الملل، کالج هنرها و علوم آزاد، دانشگاه ایالتی آریزونا، آمریکا
چکیده:   (1409 مشاهده)
به عنوان معلمی با بیش از 20 سال سابقه و به عنوان یک توسعه‌دهنده برنامه درسی، متوجه شدم که روش‌های تدریس رایج زیادی وجود دارد که به دانش‌آموزان ما مربوط نمی‌شوند. این بدان معنا نیست که آنچه برای آنها توضیح می‌دهیم بی‌فایده است. نه، بلکه به این معنی است که دانش‌آموزان ما استفاده از اطلاعات ارائه شده به خود را نمی‌بینند و این باعث می‌شود که آن را بی‌ربط به زندگی خود، به ویژه با فناوری‌های جدید و دنیای رو به رشد جهانی شدن در اطراف ما، بدانند. در این مقاله، دو نوع رایج از دستورالعمل‌های برنامه درسی را معرفی خواهم کرد که عبارتند از: رویکردهای خطی و کل‌نگر در آموزش. من با مقدمه‌ای کوتاه در مورد هر رویکرد شروع می‌کنم و توضیحات و بستری برای بحث در مورد ویژگی‌های هر روش ارائه خواهم داد. بعداً، برخی از بهترین شیوه‌هایی را که می‌توان در کلاس‌های رویکرد کل‌نگر برای کمک به معلمان در توسعه شیوه‌های تدریس روزانه خود استفاده کرد، معرفی خواهم کرد. در این مقاله، بهترین شیوه‌ها به فعالیت‌ها، روش‌ها یا رویکردهای معلم در کلاس اشاره دارد که برای بهبود توانایی‌های تحصیلی، روش‌های تفکر و نتایج مطلوب دانش‌آموزان استفاده می‌شود. این روش‌ها به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا آنچه را که یاد می‌گیرند با زندگی روزمره خود مرتبط کنند.
متن کامل [PDF 610 kb]   (862 دریافت)    
موضوع مقاله: آموزش زبان
دریافت: 1402/2/31 | پذیرش: 1399/12/10 | انتشار: 1399/12/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.