دوره 5، شماره 1 - ( آموزش زبان، ادبیات و زبان شناسی 1400 )                   جلد 5 شماره 1 صفحات 250-231 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Rahmani L. (2022). Learning Styles of Monolingual and Bilingual English Language Learners through Online Spanish Classrooms during Coronavirus (Covid-19) Period [In English]. JSAL. 5(1), 231-250.
URL: http://jsal.ierf.ir/article-1-80-fa.html
رحمانی لیلا. سبک های یادگیری زبان آموزان یک زبانه و دو زبانه انگلیسی از طریق کلاس های درس اسپانیایی آنلاین در طول دوره کرونا (کووید-19) [به انگلیسی] زبان کاوی کاربردی 1400; 5 (1) :250-231

URL: http://jsal.ierf.ir/article-1-80-fa.html


دانشجوی دکتری (TEFL)، گروه زبان های خارجی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی، ایران ، leila_rahmani64@yahoo.com
چکیده:   (694 مشاهده)
هدف از این مطالعه تعیین این است که در مقایسه با فراگیران تک زبانه یا دو زبانه ، کدام یک، به توفیق بیشتری در فراگیری زبانی اسپانیایی، با استفاده از سبک های مختلف یادگیری در کلاس های آنلاین، دست می یابد. این مطالعه از یک طرح مطالعه موردی مقایسه ای بهره می برد که از طریق آن ارزشیابی یادگیری بین دو زبان آموز اسپانیایی بر اساس یک تحقیق کیفی است و در نهایت یک مطالعه تطبیقی ​​برای ایجاد هر گونه رابطه یا تمایز بین آنها ایفا می کند. هر دو زبان‌آموز کلاس‌های خصوصی آنلاین اسپانیایی در کشورهای مختلف، از سبک‌های یادگیری متفاوتی استفاده می‌کردند. زبان آموز برای دستیابی به نیازها، سوابق، دانش، سطح و همچنین سبک های یادگیری در کلاس با آنها مصاحبه کرد و کیفیت روند آموزش آنها را با کلاس های آنلاین مقایسه کرد و همچنین به شباهت ها و تمایزات فراگیران پرداخت. او برنامه درسی خود را بر اساس نیازها و سبک های فراگیری آنها قرار داد. در نتیجه، او هیچ تفاوتی بین فراگیر یک زبانه یا دوزبانه مشاهده نکرد. در استفاده از سبک های یادگیری از طریق کلاس های حضوری و کلاس های آنلاین وجوه مشترکی وجود داشت با این حال،  تغییرات اندکی در نحوه استفاده از آنها به چشم می خورد.
متن کامل [PDF 758 kb]   (679 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: آموزش زبان
دریافت: 1399/9/29 | پذیرش: 1399/12/6 | انتشار: 1400/2/21

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.