مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
زبان کاوی کاربردی
دوره 5، شماره 1 - ( آموزش زبان، ادبیات و زبان شناسی 1400 )
دراسه تحلیلیّه فی بنیه الشکل الروائیّ لسوره یوسف (ع) وعناصرها الداخلیه
ص. 32-1
محمد حسن امرایی
*
چکیده
(2065 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1692 دریافت)
الاستعاره أداهً معرفیّهً لبناءِ المفاهیمِ العلمیه
ص. 60-33
محمد بوبکری
*
چکیده
(1541 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1586 دریافت)
مقارنه أسماء الإشاره بین اللغتین العربیه والترکیه «دراسه تقابلیه»
ص. 82-61
مهین حاجی زاده
*
،
حمید ولی زاده
،
صیاد پناهی
چکیده
(1722 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1266 دریافت)
من اللبس بین النحو العربی ولسانیات النص
ص. 106-83
عبد السلام السید حامد
*
چکیده
(1716 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1766 دریافت)
طبقه بندی افعال حرکت در فارسی [به انگلیسی]
ص. 119-107
مرضیه بادی
،
زلفا ایمانی
*
چکیده
(1564 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2201 دریافت)
مقایسه تبلور زن در ضرب المثل های فارسی و انگلیسی [به انگلیسی]
ص. 146-121
آوا ایمانی
*
چکیده
(2123 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1896 دریافت)
زخمهای روحی: خانه و بهبودی در داستانهای کوتاه لنگستون هیوز [به انگلیسی]
ص. 159-147
افروز خالقی
*
چکیده
(2073 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1832 دریافت)
بررسی انواع هم ارزی ندا (1964) در سه ترجمه انگلیسی حروف 40 تا 60 نهج البلاغه [به انگلیسی]
ص. 179-161
صمد میرزا سوزانی
*
،
ویدا محمد علیزاده کوب
چکیده
(1993 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3059 دریافت)
تحلیل بصری اشعار ابن خفاجه اندلسی با رویکرد امپرسیونیسمی
ص. 204-181
آزاده منتظری
*
چکیده
(1437 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1584 دریافت)
برابریابی استراتژیهای دال بر مفهوم «هرچند» و تبیین اغراض آن در نهج البلاغه
ص. 230-205
علی نجفی ایوکی
*
،
مرضیه سادات کدخدائی
چکیده
(1539 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1051 دریافت)
سبک های یادگیری زبان آموزان یک زبانه و دو زبانه انگلیسی از طریق کلاس های درس اسپانیایی آنلاین در طول دوره کرونا (کووید-19) [به انگلیسی]
ص. 250-231
لیلا رحمانی
*
چکیده
(1484 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1743 دریافت)
تحلیل جمالیات المفردات المتقاربه المعنی علی اساس الخطاب القرآنی (سوره فرقان و فاطرنموذجاً)
ص. 270-251
محمدامین رودینی
،
جواد سعدون زاده
*
،
سهاد جادری
چکیده
(1583 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1509 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS