مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
سبد خرید
آیتمی وجود ندارد
فهرست
زبان کاوی کاربردی
دوره 4، شماره 2 - ( آموزش زبان، ادبیات و زبان شناسی 1400 )
Différance: David Mamet’s Oleanna [In English]
ص. 16-1
چکیده
(278 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(256 دریافت)
جستاری معناشناسانه بر واژههای «فقیر و غنی» در نهج البلاغه با الهام از روش معناشناختی توشیهکو ایزتسو
ص. 42-17
چکیده
(290 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(241 دریافت)
واکاوی انگاره ارزشها و ضد ارزشها در قرآن
ص. 64-43
چکیده
(298 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(234 دریافت)
تجلّی طنز تلخ و اجتماعی در کاربست صنعت بلاغی آیرونی در نهج البلاغه
ص. 94-65
چکیده
(284 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(221 دریافت)
Language of Praise versus Language of Degradation In Shakespeare’s Sonnets [In English]
ص. 106-95
چکیده
(299 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(234 دریافت)
بینامتنیت قرآنی در اشعار عبدالمطلب (شاعر معاصر عرب)
ص. 126-107
چکیده
(275 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(237 دریافت)
بررسی نشانگرهای معرفتشناسی در میزگردهای سیاسی- اجتماعی سیمای ایران از منظر گفتمان انتقادی
ص. 160-127
داود مدنی
*
،
هادی آرزومندی
چکیده
(331 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(240 دریافت)
بررسی پیرنگ پنج داستان از قرآن کریم با تکیه بر نظریه لاری وای؛ مطالعه موردی داستان آدم(ع)، ابراهیم(ع)، داوود(ع)، هود(ع)، مریم(س)
ص. 182-161
احمد محمدی نژاد پاشاکی
،
نجمه محیایی
*
،
یوسف طاهری
چکیده
(274 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(214 دریافت)
Canonizing Shahnameh in Early Modern Iran: A Historical-Semiotic Approach [In English]
ص. 200-183
Seyyed Mehdi Mousavi
*
چکیده
(293 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(287 دریافت)
تحلیل مؤلفههای معنایی واژگان حوزه طبیعت در نهج البلاغه با تکیه بر نظریه نشانداری
ص. 221-201
راضیه نظری
*
چکیده
(296 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(236 دریافت)
یادگیری زبان دوم به عنوان شاهدی بر انعطافپذیری مغز
ص. 241-223
فاطمه شفیعی
*
،
حبیبالله قاسمزاده
چکیده
(346 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(246 دریافت)
من جهود المؤرخ الدکتور عبد الحق المرینی فی خدمه الأدب المغربی: شعر الجهاد نموذجاً
ص. 260-243
خالد التوزانی
*
چکیده
(284 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(248 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS