مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
سبد خرید
آیتمی وجود ندارد
فهرست
زبان کاوی کاربردی
دوره 5، شماره 1 - ( آموزش زبان، ادبیات و زبان شناسی 1400 )
دراسه تحلیلیّه فی بنیه الشکل الروائیّ لسوره یوسف (ع) وعناصرها الداخلیه
ص. 32-1
محمد حسن امرایی
*
چکیده
(1680 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1482 دریافت)
الاستعاره أداهً معرفیّهً لبناءِ المفاهیمِ العلمیه
ص. 60-33
محمد بوبکری
*
چکیده
(1334 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1365 دریافت)
مقارنه أسماء الإشاره بین اللغتین العربیه والترکیه «دراسه تقابلیه»
ص. 82-61
مهین حاجی زاده
*
،
حمید ولی زاده
،
صیاد پناهی
چکیده
(1476 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1114 دریافت)
من اللبس بین النحو العربی ولسانیات النص
ص. 106-83
عبد السلام السید حامد
*
چکیده
(1454 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1505 دریافت)
طبقه بندی افعال حرکت در فارسی [به انگلیسی]
ص. 119-107
مرضیه بادی
،
زلفا ایمانی
*
چکیده
(1296 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1854 دریافت)
مقایسه تبلور زن در ضرب المثل های فارسی و انگلیسی [به انگلیسی]
ص. 146-121
آوا ایمانی
*
چکیده
(1834 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1612 دریافت)
زخمهای روحی: خانه و بهبودی در داستانهای کوتاه لنگستون هیوز [به انگلیسی]
ص. 159-147
افروز خالقی
*
چکیده
(1796 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1587 دریافت)
بررسی انواع هم ارزی ندا (1964) در سه ترجمه انگلیسی حروف 40 تا 60 نهج البلاغه [به انگلیسی]
ص. 179-161
صمد میرزا سوزانی
*
،
ویدا محمد علیزاده کوب
چکیده
(1741 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2628 دریافت)
تحلیل بصری اشعار ابن خفاجه اندلسی با رویکرد امپرسیونیسمی
ص. 204-181
آزاده منتظری
*
چکیده
(1208 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1377 دریافت)
برابریابی استراتژیهای دال بر مفهوم «هرچند» و تبیین اغراض آن در نهج البلاغه
ص. 230-205
علی نجفی ایوکی
*
،
مرضیه سادات کدخدائی
چکیده
(1307 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(898 دریافت)
سبک های یادگیری زبان آموزان یک زبانه و دو زبانه انگلیسی از طریق کلاس های درس اسپانیایی آنلاین در طول دوره کرونا (کووید-19) [به انگلیسی]
ص. 250-231
لیلا رحمانی
*
چکیده
(1270 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1494 دریافت)
تحلیل جمالیات المفردات المتقاربه المعنی علی اساس الخطاب القرآنی (سوره فرقان و فاطرنموذجاً)
ص. 270-251
محمدامین رودینی
،
جواد سعدون زاده
*
،
سهاد جادری
چکیده
(1338 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1318 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS